Το YourCare.gr στοχεύει πάντα στην καλύτερη εξυπηρέτησή σας και προσφέρει τη δυνατότητα επιστροφής ή αλλαγής των προϊόντων της παραγγελίας σας στις ακόλουθες περιπτώσεις:

Στην περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος οποιουδήποτε προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη, μόλις ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Σε περίπτωση μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον δεν σας ικανοποιεί αρκεί:

  1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή (τηλεφωνικά είτε με e-mail) να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες, και
  2. Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση και το προϊόν να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση, ακριβώς όπως ήταν πριν την πώληση. Εάν η συσκευασία περιελάμβανε κάποια δώρα, θα πρέπει να επιστρέφονται και αυτά, διαφορετικά η αξία των δώρων αφαιρείται από το επιστρεφόμενο ποσό.

Σε αυτή την περίπτωση ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής.

 

Για να γίνει δεκτή η επιστροφή και στις δύο περιπτώσεις θα πρέπει να το προϊόν να συνοδεύεται από το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, ή τιμολόγιο). Σε περίπτωση που η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο του αποκόμματος που εκδόθηκε από το τραπεζικό τερματικό.

Εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις και γίνει δεκτή επιστροφή προϊόντος, ο καταναλωτής δικαιούται να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων. είτε να λάβει πίσω μετρητά, εφόσον η αγορά είχε γίνει με μετρητά. Εφόσον η αγορά είχε γίνει με πιστωτική κάρτα θα γίνεται ακύρωση συναλλαγής και αντίστοιχη ενημέρωση (πίστωση) της πιστωτικής του κάρτας.

Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου, βρεφικών τροφών και γαλάτων.

 

Μπορείτε να μας αποστείλετε το προϊόν ακολουθώντας την εξής διαδικασία:

  1. Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή ή χρησιμοποιείτε το κουτί στο οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας.
  2. Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία ένα έγγραφο στο οποίο μας γνωστοποιείτε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή, ή το νέο προϊόν που θέλετε να σας αποστείλουμε, σε περίπτωση αλλαγής.
  3. Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου ταχυμεταφορών από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας, υπ’ όψιν Τμήματος Επιστροφών.

Το YourCare.gr διατηρεί το δικαίωμα να καταργήσει ή να τροποποιήσει την πολιτική επιστροφών του, δημοσιεύοντας τους σχετικούς νέους όρους και προϋποθέσεις στον ιστότοπό του.

Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών ή σε περίπτωση που το YourCare.gr, κατά την απόλυτη κρίση του, θεωρήσει ότι ο Πελάτης καταχράται το δικαίωμα επιστροφής ή δρα κακόπιστα διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του προϊόντος ακόμα κι αν πληρούνται οι ανωτέρω όροι και προϋποθέσεις.